Кабинет председника
У оквиру Општинске управе, образује се Кабинет Председника Општине, као посебна организациона јединица.
Кабинетом Председника Општине руководи Председник Општине.
Кабинет председника Општине (у даљем тексту: Кабинет) образује се да би вршио саветодавне и протоколарне послове, послове за односе с јавношћу и административно-техничке послове који су значајни за рад председника Општине. који се односе на непосредно извршавање и старање о извршавању политике извршне власти Општине, односно представља-ње Општине у односима према правним и физичким лицима у земљи и иностранству.
Кабинет покреће иницијативе, предлаже пројекте и сачињава мишљења у вези са питањима која су од значаја за општину; врши припрему (сазивање и одржавање) за радне колегијуме и друге састанке председника и заменика председника општине; припрема програм рада председника и заменика председника општине; прати активности на реализацији утврђених обавеза; евидентира и прати извршавања донетих аката; координира активности на остваривању јавности рада, односно послове комуникације са јавношћу председника и заменика председника Општине, као и послове на остваривању јавности рада Скупштине општине и Општинске управе о ставовима и мишљењима која се износе у јавности поводом донетих општинских прописа и других општих аката; врши пријем странака који се непосредно обраћају председнику и заменику председника Општине; врши протоколарне послове поводом пријема домаћих и страних представника градова, општина, културних, спортских и других представника, поводом додељивања јавних признања и друге протоколарне послове које одреди председник и заменик председника Општине; врши интерно информисање председника и заменика председника Општине; врши организацију конференција за штампу за потребе председника и заменика председника Општине; врши распоређивање аката и предмета који се односе на председника и заменика председника Општине и сређује документацију везану за њихове активности.
Кабинет врши и друге послове, по налогу председника и заменика председника Општине.
У Кабинету Председника Општине Председник Општине поставља у складу са законом највише два помоћника Председника за поједине области од значаја за Општину.
Помоћници Председника Општине покрећу иницијативе, предлажу пројекте и сачињавају мишљења у вези са питањима која су од значаја за развој у областима за које су постављени и врше друге послове утврђене овом одлуком и Актом о организацији и систематизацији радних места у Општинској управи.
Помоћници Председника Општине и друга лица која у складу са законом заснују радни однос на радним местима у кабинету Председника Општине су у радном односу на одређено време.
Мандат помоћника Председника Општине траје док траје дужност председника Општине и они могу поново бити постављени.
Кабинет председника општине образује се да би вршио саветодавне и протоколарне послове, послове за односе с јавношћу и административно-техничке послове који су значајни за рад председника општине.
За свој рад помоћници Председника Општине и друга лица која су засновала радни однос у складу са законом и овом одлуком на радним местима у кабинету Председника одговарају Председнику.
Помоћници председника општине:
Душан Палашевић, мастер економиста
Небојша Стојановић, дипл.инжењер пољопривреде
Помоћници председника покрећу иницијативе, предлажу пројекте и сачињавају мишљења у вези са питањима која су од значаја за развој у областима за које су постављени и врше друге послове утврђене актом о организацији Општинске управе. Помоћнике Председника општине поставља и разрешава Председник. Помоћници председника општине се постављају у кабинету председника општине најдуже на период док траје дужност председника општине.