Kabinet predsednika
U okviru Opštinske uprave, obrazuje se Kabinet Predsednika Opštine, kao posebna organizaciona jedinica.
Kabinetom Predsednika Opštine rukovodi Predsednik Opštine.
Kabinet predsednika Opštine (u daljem tekstu: Kabinet) obrazuje se da bi vršio savetodavne i protokolarne poslove, poslove za odnose s javnošću i administrativno-tehničke poslove koji su značajni za rad predsednika Opštine. koji se odnose na neposredno izvršavanje i staranje o izvršavanju politike izvršne vlasti Opštine, odnosno predstavlja-nje Opštine u odnosima prema pravnim i fizičkim licima u zemlji i inostranstvu.
Kabinet pokreće inicijative, predlaže projekte i sačinjava mišljenja u vezi sa pitanjima koja su od značaja za opštinu; vrši pripremu (sazivanje i održavanje) za radne kolegijume i druge sastanke predsednika i zamenika predsednika opštine; priprema program rada predsednika i zamenika predsednika opštine; prati aktivnosti na realizaciji utvrđenih obaveza; evidentira i prati izvršavanja donetih akata; koordinira aktivnosti na ostvarivanju javnosti rada, odnosno poslove komunikacije sa javnošću predsednika i zamenika predsednika Opštine, kao i poslove na ostvarivanju javnosti rada Skupštine opštine i Opštinske uprave o stavovima i mišljenjima koja se iznose u javnosti povodom donetih opštinskih propisa i drugih opštih akata; vrši prijem stranaka koji se neposredno obraćaju predsedniku i zameniku predsednika Opštine; vrši protokolarne poslove povodom prijema domaćih i stranih predstavnika gradova, opština, kulturnih, sportskih i drugih predstavnika, povodom dodeljivanja javnih priznanja i druge protokolarne poslove koje odredi predsednik i zamenik predsednika Opštine; vrši interno informisanje predsednika i zamenika predsednika Opštine; vrši organizaciju konferencija za štampu za potrebe predsednika i zamenika predsednika Opštine; vrši raspoređivanje akata i predmeta koji se odnose na predsednika i zamenika predsednika Opštine i sređuje dokumentaciju vezanu za njihove aktivnosti.
Kabinet vrši i druge poslove, po nalogu predsednika i zamenika predsednika Opštine.
U Kabinetu Predsednika Opštine Predsednik Opštine postavlja u skladu sa zakonom najviše dva pomoćnika Predsednika za pojedine oblasti od značaja za Opštinu.
Pomoćnici Predsednika Opštine pokreću inicijative, predlažu projekte i sačinjavaju mišljenja u vezi sa pitanjima koja su od značaja za razvoj u oblastima za koje su postavljeni i vrše druge poslove utvrđene ovom odlukom i Aktom o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Opštinskoj upravi.
Pomoćnici Predsednika Opštine i druga lica koja u skladu sa zakonom zasnuju radni odnos na radnim mestima u kabinetu Predsednika Opštine su u radnom odnosu na određeno vreme.
Mandat pomoćnika Predsednika Opštine traje dok traje dužnost predsednika Opštine i oni mogu ponovo biti postavljeni.
Kabinet predsednika opštine obrazuje se da bi vršio savetodavne i protokolarne poslove, poslove za odnose s javnošću i administrativno-tehničke poslove koji su značajni za rad predsednika opštine.
Za svoj rad pomoćnici Predsednika Opštine i druga lica koja su zasnovala radni odnos u skladu sa zakonom i ovom odlukom na radnim mestima u kabinetu Predsednika odgovaraju Predsedniku.
Pomoćnici predsednika opštine:
Predrag Mitković, dipl.pravnik
Nebojša Stojanović, dipl.inženjer poljoprivrede
Pomoćnici predsednika pokreću inicijative, predlažu projekte i sačinjavaju mišljenja u vezi sa pitanjima koja su od značaja za razvoj u oblastima za koje su postavljeni i vrše druge poslove utvrđene aktom o organizaciji Opštinske uprave. Pomoćnike Predsednika opštine postavlja i razrešava Predsednik. Pomoćnici predsednika opštine se postavljaju u kabinetu predsednika opštine najduže na period dok traje dužnost predsednika opštine.